Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Hallo growers.
    Ben de Amnesia Lemon sinds dinsdag aan het spoelen en gisteren vertoonde ze een opzwelling van jawelste.
    Minime vertoond roodpaars blad,het skatje gaat zaterdag plat.
    Vanavond wat fotos.

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Echte bloei dag 66
      Hallo growers heb het weer veel te druk werk,werk en nog eens werk.

Volgens de breeder zou ik aankomende week klaar zijn dit gaat zeker nog twee weken duren.
      Denk dat de hitte hier iets mee te maken heeft.
      De vanilla kush met zijn 8/9 weken lijkt er toch het meest last te van hebben gehad denk dat zij gelijk met Pine2 gaat komen ze is net iets verder in ontwikkeling.
      Pine2 begint steeds meer te buigen door de topontwikkeling zij moet nog het langste gezien haar pistels en haar trichomen.
      Alle dames drinken nog wel goed het spoelen van de Lemon is een genot om te volgen.
      Sinds dat ze water krijgt nu ze in de eindfase zit laat ze duidelijk een schreeuw om bevruchting zien de pistels verkleuren rap,ze zwelt nog flink op en word steeds witter.
      Ja en dan Minime daar wens je jezelf graag een tent van vol dus dat spreekt wel voor zich neem ik aan.
      Deze is ook haar blad rood/paars an het kleuren zie foto 1 van minime.

De temp is tussen de 26 en 28 graden.De LV rond de 45 dus dat is een mooie waarde met die bloeiende bloemen in de tent.
      De kaarten zijn schoon dus no bugs.
      De tent word vanavond gepoetst
      Nu wat foto`s.

Pine2
      echte bloei dag 62 034.jpgechte bloei dag 62 030.jpgechte bloei dag 62 032.jpgechte bloei dag 62 035.jpg

Vanilla Kush

echte bloei dag 62 014.jpgechte bloei dag 62 015.jpgechte bloei dag 62 019.jpgechte bloei dag 62 021.jpg

Amnesia Lemon

echte bloei dag 62 007.jpgechte bloei dag 62 013.jpgechte bloei dag 62 010.jpgechte bloei dag 62 011.jpg

Minime

echte bloei dag 62 022.jpgechte bloei dag 62 023.jpgechte bloei dag 62 024.jpgechte bloei dag 62 026.jpgechte bloei dag 62 027.jpgechte bloei dag 62 029.jpg

Zo dat was hem dan voor deze keer.
      Volgende update zal de van Minime zijn
      Vragen,meningen komt er maar in mensen.

Comment

Mway, je doet me watertanden met die heerlijke witte toppen!
        Zeker nu ik door mijn stash zit en nog enkele dagen moet wachten op die van mijn maat!
        En die van mij nog zeker een maand :-s

Echt mooie toppen!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Wow die pine2 doet me hieraan denken!
          Echt super.

Kijk uit hoor met die 2 weken.
          Door de warmte gaan je toppen van die lange takjes maken "foxtails" heten die. Die zitten ook weer vol met calyxen.
          Dus ook trichomen die weer clear zijn.

FoxTails4.jpgDit zijn foxtails, ik hoef ze niet want er zit veel tak in maar soms vinden mensen het wel leuk/lekker

Kijk eens naar een oudere top die van begin af aan al ontwikkeld
          Last edited by Cookaap; 24 August 2013, 12:04.

Comment

mooie oogst !!! vette toppen , mooi om te zien !!! geniet er van !!!!

Comment

@Nik ik moet ook nog wachten Pine1 droog niet zo snel.

@cookaap bij Pine2 zijn het topjes die volgroeien.Langwerpige sativa topjes die moet nog wel even denk nog 2 1/2 week.

@budha54 Dank je m8 gaan we lekker

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@budha54 thanks m8

Comment

Foxtails door warmte en veel voeding zijn geen gewenste idd, die maken je toppen luchtig.
                Je lamp wat verhogen aan het einde verkleint de kans, minimaal voeden tijdens de ronde ook.
                Ik ben een voorstander van de wet van het minimum, less is more.
                Ik doe aan het begin van de ronde m`n aarde verrijken, de rest van de kweek minimaal voeden.
                Soms wanneer de plant zich aan het einde van de rit nog zo prettig voelt (door de goede behandeling van de kweker) komen er over de toppen nog een 2e bloei, een extra jasje aan toppen, dit niet in de war te halen met foxtails.

Comment

@krasi zal vanavond wel alle drie de dames op een rijtje zetten met een foto van een uisteeksel.
                  Ik zie er geen foxtail in,dacht dat in het begin ook maar het zijn meer wat jij zegt krasi meer aanzetten van de top oftewel dikker worden.
                  De Lemon had dit namelijk ook en is nu mooi rond aan het worden.
                  Dus ik very

Comment

Ik heb die foxtails gehad toen ik die hete periode een week in het buitenland zat en mijn druppelsysteem het begaf en deze 6 dagen droog heeft gestaan bij et afbloeien!
                    Was waardeloze weed !

Comment

De mijne hebben geen zes dagen droog gestaan en aangezien er een lekkere zoete walm uit de tent komt ben ik niet bang dat ze niet gaan smaken

Comment

Ow ik wist niet dat je ook een 2de bloei kon hebben, weer wat geleerd.

Net zoiets als een 2de adem tijdens het bijna winnen van een zwemwedstrijd

Ik geloof ook niet dat jij foxtails hebt mway, daar verzorg je ze te goed voor.

Foxtails zijn trouwens niet erg als het bijv bij week 4 gebeurd want dan groeit er gewoon een dikke top omheen.

Comment

Comment

Ja Nik als puntje bij paaltje komt zijn die dames de baas,maar de nieuwe ronde is al vol aan het knallen bij dus gaat goed komen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Chopa en Minime is

oogst minime 001.jpgoogst minime 002.jpgoogst minime 004.jpgoogst minime 007.jpgoogst minime 010.jpg

Plakt goed.

Comment

Lekker hoor heb je weer vakkundig gekortwiekt
                              Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                              done

Comment

Dat doen we ook graag Bacos siccerhands spelen Ben verslaafd aan het telen geraakt in al zijn facetten

Comment

Bezig...
                                X